Menu

Informacije o trgovačkom društvu:

Ikoma prodajni centar d.o.o.

Miroslava Krleže 164
43000 Bjelovar
Hrvatska

E-mail upiti, narudžbe, podrška...
Svaki dan: 0-24 sata

prodaja@ikoma.hr

Telefonski upiti, narudžbe, podrška...
Radno vrijeme pozivnog centra: 8 - 19 sati, subotom: 8 - 14 sati

Telefon:
+385 43 675 700

Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika.
Fax: +385 43 256 910

Maloprodajni dućan
Radno vrijeme: 8 - 18 sati, subotom: 8 - 14 sati

Web: www.ikoma.hr

Žiro-računi:

Zagrebačka banka IBAN: HR3823600001102282272

OIB: 28648464076
PDV ID: HR28648464076
EORI broj: HR28648464076
Matični broj: 2883023
MBS: 010083439
Registarski sud: Trgovački sud u Bjelovaru
Temeljni kapital: 2.640.200,00 kn - uplaćen u cijelosti

Direktor: Ivica Komljenović

Opće odredbe

Ikoma prodajni centar d.o.o., a radi bolje jasnoće i razumijevanja u daljnjem tekstu ikoma.hr, pruža online uslugu putem svoje Internet stranice. Općim uvjetima poslovanja utvrđuje postupak pružanja informacijskih usluga, upravljanja sadržajem i provođenje financijskih transakcija.

Trgovac - bilo koja osoba koja sklapa posao ili djeluje na tržištu u okviru svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, uključujući i osobu koja nastupa u ime ili za račun trgovca

Izvor: Zakon o zaštiti potrošača NN 14/19; Pojmovi, čl. 5. (NN 110/15)

Korisnik web trgovine ikoma.hr – svaka pravna ili fizička osoba koja posjeti ili koristi usluge ovog web mjesta. Korištenjem internetske stranice ikoma.hr krajnji korisnik iskazuje da se slaže s Općim uvjetima poslovanja. Odabir poštanskog broja mjesta isporuke u pregledu košarice, u koraku prije unosa osobnih podataka, je informativan te tim korakom posjetitelj stječe uvid u eventualne troškove dostave, a kupac postaje tek u sljedećem koraku, unosom osobnih podataka i zaključenjem narudžbe.

Kupac web trgovine ikoma.hr – posjetitelj koji nakon odabira barem jednog proizvoda na stranici ikoma.hr, u pregledu košarice stekne uvid u eventualne troškove dostave te unese osobne podatke i pošalje narudžbu trgovcu.

Odluka o kupnji – svaka odluka koju donosi potrošač, a koja se odnosi na to hoće li, kako i pod kojim uvjetima kupovati, hoće li cijenu platiti u cijelosti ili u obrocima, hoće li proizvod zadržati ili njime dalje raspolagati, hoće li se koristiti pravima koja ima na temelju ugovora, bez obzira na to je li potrošač odlučio djelovati ili suzdržati se od djelovanja. Izvor: Zakon o zaštiti potrošača NN 14/19; Pojmovi, čl. 5. (NN 110/15)

ikoma.hr zadržava pravo izmjena, dopuna ili ukidanja bilo kojeg segmenta poslovanja, a kako bi se pravovremeno informirali o eventualnim izmjenama, molimo da provjerite važne odredbe Općih uvjeta poslovanja u trenutku korištenja ikoma.hr. Ukoliko se korisnik ne slaže s navedenim Uvjetima poslovanja i korištenja i/ili ima manje od 16 godina, molimo da se suzdrži od korištenja ove internetske stranice.

Ikoma.hr poziva Kupce da se informiraju o sadržaju Izjave o privatnosti i zaštiti osobnih podataka

Jezik komunikacije na ikoma.hr je hrvatski književni jezik.

Cijene

Maloprodajna cijena – konačna cijena u eurima za pojedini proizvod ili uslugu, odnosno određenu količinu proizvoda, uključujući poreze i druga javna davanja. Izvor: Zakon o zaštiti potrošača NN 14/19; Pojmovi, čl. 5. (NN 110/15)

Cijene na stranici ikoma.hr sadrže obračunatu zakonsku stopu PDV-a od 25% i one su izražene u eurima (EUR).

Cijene iskazane na predračunu koji će Kupcu biti dostavljen nakon učinjene narudžbe bit će iskazane u odabranoj valuti i nisu podložne promjenama u toku važenja ponude.

Cijene na ikoma.hr utvrđuju se za svaki proizvod pojedinačno, riječ je o procesu koji je unatoč kontroli podložan pogreškama, na kojima se kupcu unaprijed ispričavamo. U slučaju izvanrednih situacija pogrešno utvrđene cijene, ikoma.hr se obvezuje bez odgode o tome izvijestiti Kupca.

Popusti u internetskoj trgovini ikoma.hr odnose se na gotovinska i jednokratna plaćanja, a pri odabiru kartičnog plaćanja na rate, popust se umanjuje za 5 postotnih poena.

Narudžba

Proces naručivanja na ikoma.hr web trgovini:

1. korak: Odabir proizvoda, dostave i načina plaćanja

  • Odabir željenih proizvoda i dodavanje u košaricu
  • U pregledu košarice potrebno je unijeti poštanski broj mjesta dostave kako bi sustav mogao izračunati eventualan trošak. Pojašnjenje izračuna troška dostave možete pronaći ovdje.
  • U pregledu košarice potrebno je odabrati željeni način plaćanja
  • Provjerite je li ispravna količina proizvoda koju ste dodali u košaricu i promijenite ovisno o potrebi
  • Provjerite je li ispravan poštanski broj koji ste unijeli
  • Provjerite je li ispravno odabran željeni način plaćanja
  • Nastavite klikom na „dalje“

2. korak:

  • U pregledu narudžbe upišite podatke koji su potrebni za realizaciju narudžbe
  • Provjerite jesu li svi podaci ispravno upisani
  • Nastavite klikom na „pošalji narudžbu“ ili „plati“, ovisno o odabranom načinu plaćanja

Ukoliko ste slijedili ove korake Vaša narudžba je uspješno kreirana i putem e-maila će Vam stići potvrda narudžbe koju svakako sačuvajte.

Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na ikoma.hr može se dogoditi da informacija o raspoloživosti ne bude istovjetna sa stanjem na skladištu dobavljača, o čemu se ikoma.hr obvezuje obavijestiti Kupca i poduzeti sve potrebne radnje kako bi proizvode pribavio u propisanom vremenskom roku. Ukoliko pak ikoma.hr neće biti u mogućnosti dobaviti naručeni proizvod, obvezuje se bez odgode o tome izvijestiti kupca, ponuditi mu kupnju drugog proizvoda sličnih karakteristika ili otkazivanje narudžbe.

Narudžba Kupca se smatra potvrđenom i valjanom tek kada je kreiran račun.

Plaćanje

ikoma.hr omogućuje najniže cijene za gotovinsko plaćanje i jednokratno plaćanje karticama.

Odabir načina plaćanja na ikomi.hr dostupan je u pregledu narudžbe i to:

  • Plaćanje gotovinom po primitku pošiljke – opcija plaćanja koja Kupcu omogućuje da iznos narudžbe podmiri prilikom same dostave. Ova opcija plaćanja nije dostupna pri odabira preuzimanja u ikoma.hr. Plaćanje se vrši isključivo u gotovini dostavljaču prilikom isporuke. Proizvodi koje ikoma.hr naručuje isključivo po narudžbi Kupca nije moguće platiti po primitku pošiljke, već plaćanju pristupiti odmah nakon narudžbe
  • Plaćanje po predračunu – kod izbora ovog načina plaćanja Kupac će putem svoje e-mail adrese dobiti predračun sa svim potrebnim podacima za uplatu, uključujući i broj računa u korist kojeg je potrebno uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom Kupac može izvršiti korištenjem internet bankarstva, uslugama pošte, Fine i sl. Po zaprimljenoj uplati ikoma.hr postupa po realizaciji narudžbe i isporuci proizvoda.
  • Plaćanje kreditnim i debitnim karticama na stranici ikoma.hr

    Plaćanje karticama zaštićeno je i sigurno. Plaćanje na stranici ikoma.hr izvršava se putem pružatelja usluga Monri koji koristi najviše standarde sigurnosti prilikom plaćanja kreditnim i debitnim karticama. Platiti možete karticama na rate ili jednokratno. Popusti u internetskoj trgovini ikoma.hr odnose se na gotovinska i jednokratna plaćanja. Ako želite platiti na rate, na raspolaganju Vam je odabir plaćanja do 12, 24 ili do 36 rata. Pri odabiru kartičnog plaćanja do 12 rata, popust se umanjuje za 5 postotnih poena, a pri odabiru kartičnog plaćanja do 24 rate, popust se umanjuje za 10 postotnih poena. Plaćanje na rate u ikoma.hr-u je beskamatno.

    Pri odabiru načina plaćanja karticom, u košarici, možete birati između sljedećih opcija:

    • Karticom jednokratno - svih banaka
    • Karticom do 12 rata – Diners
    • Karticom do 12 rata – ERSTE Maestro, Visa, Master
    • Karticom do 12 rata – MBPlus Maestro, Visa, Master (debitnim karticama banaka iz MBNET grupacije: Erste banka, Slatinska banka, Istarska kreditna banka Umag, Agram banka, SberBank i KentBank)
    • Karticom do 12 rata – PBZ Visa ili Maestro
    • Karticom do 12 rata – Visa PREMIUM
    • Karticom do 12 rata – ZABA MasterCard i Visa
    • Karticom do 24 rate – ZABA Visa
    • Karticom do 36 rata – Diners
    • Karticom do 36 rata – PBZ Visa ili Maestro
    • Karticom do 36 rata – Visa PREMIUM
    • Karticom do 36 rata – ZABA MasterCard

    Nakon odabira kartice i klikom na „plati“ Kupac pristupa zaštićenoj stranici pružatelja usluge online naplate Monri, gdje upisuje sve potrebne podatke. U trenutku autorizacije kartice sredstva su samo rezervirana, a naplata se izvršava tek kada proizvodi budu isporučeni. Ukoliko ikoma.hr nije u mogućnosti isporučiti proizvode naplata se otkazuje.

    Konverzija valuta pri plaćanju karticama

    Kartična plaćanja na ikoma.hr provode se u eurima. Kod odabira neke druge valute iznos za koji će se teretiti kartica preračunava se prema tečaju Hrvatske narodne banke. Pri plaćanju iznos se preračunava u lokalnu valutu prema tečaju kartičarske kuće Kupca, pri čemu su moguća mala odstupanja naplaćenog iznosa, od iznosa prikazanog na ikoma.hr

Dostava

ikoma.hr svojim Kupcima pruža uslugu dostave prema uvjetima kako slijedi:

  • Proizvodi se upućuju na dostavu sljedeći radni dan nakon primitka narudžbe ili uplate ili u drugom vremenskom roku koji je uz proizvod naznačen.
  • Propisani vremenski rok dostave naznačen je uz svaki proizvod na ikoma.hr
  • Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na ikoma.hr može se dogoditi da informacija o raspoloživosti ne bude istovjetna sa stanjem na skladištu dobavljača, o čemu se ikoma.hr obvezuje obavijestiti Kupca i poduzeti sve potrebne radnje kako bi proizvode pribavio u propisanom vremenskom roku. Ukoliko pak ikoma.hr neće biti u mogućnosti dobaviti naručeni proizvod, obvezuje se bez odgode o tome izvijestiti kupca, ponuditi mu kupnju drugog proizvoda sličnih karakteristika ili otkazivanje narudžbe.
  • Dostava se izvršava do ulaza u stambeni objekt, a ukoliko je riječ o stambenoj zgradi dostavljač nije dužan nositi
  • Dostava se izvršava putem prijevozničkih tvrtki Gebrüder Weiss d.o.o., Intereuropa d.o.o. i GLS Croatia d.o.o i vlastitim dostavnim vozilima.
  • Prilaz ulazu dostavnim vozilom mora biti slobodan, u suprotnom se dostava vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.
  • Cijena dostave ne ovisi samo o udaljenosti, već i o drugim faktorima, kao što su težina, volumen i cijena proizvoda, stoga Vam ne možemo reći točan iznos prije no što znamo o kojim je proizvodima riječ, ali Vas možemo uputiti kako to možete provjeriti sami. Dakle, na stranici naše internetske trgovine željene proizvode dodajte u košaricu i u pregledu narudžbe upišite poštanski broj mjesta dostave pa će Vam sustav izračunati eventualan trošak. Dodavanjem proizvoda u košaricu i upisom broja pošte mjesta dostave još uvijek ste u statusu posjetitelja internetske trgovine ikoma.hr. Kupac postajete tek upisom osobnih podataka i zaključenjem narudžbe, u sljedećem koraku, tj. ukoliko Vam izračunati trošak dostave bude prihvatljiv. Isto tako, u košarici možete odabrati različite načine plaćanja i na taj način odabrati najoptimalniju opciju za kupovinu našem prodajnom centru. Trošak dostave Vam možemo izračunati i mi, ako nam putem e-maila pošaljete specifikaciju željenih proizvoda.
  • ikoma.hr nastoji za što više artikala trošak dostave preuzeti na sebe i Kupcu osigurati besplatnu dostavu, no za pojedinu vrstu proizvoda i udaljenosti koju je potrebno prijeći to nije moguće. Iz tog razloga trošak dostave pri nekim narudžbama naplaćujemo, a njihov izračun vidljiv je u košarici nakon odabira proizvoda i obračunava se na sljedeći način: ikoma.hr u svom asortimanu ima široku lepezu proizvoda koji se razlikuju po svojoj težini (kotao na drva), volumenu (stiropor), količini koja je potrebna pri kupnji (crijep), cijeni pa cijena dostave ovisi o odabiru proizvoda, njihovim dimenzijama, količini koju je kupac odabrao, udaljenosti mjesta dostave. Primjerice, ukoliko kupac s poštanskim brojem udaljenim 200 km od skladišta ikoma.hr naruči jedan crijep trošak dostave bit će naplaćen po težini proizvoda važećeg cjenika dostavne službe zadužene za paketnu isporuku, no ako isti kupac naruči 2000 crjepova, trošak dostave bit će razmjerno veći i bit će obračunat po cjeniku šleperske isporuke. ikoma.hr želi sve proizvode učiniti dostupnima našim kupcima gdje god se nalazili pa u trošku dostave sudjeluje s određenim postotkom od ukupne vrijednosti kupljenih proizvoda, umanjujući trošak dostave za taj iznos.

Preporučamo Vam, dodajte željene proizvode u košaricu te zatim, u pregledu košarice, bez ikakve obveze, prije upisivanja bilo kojeg osobnog podatka, upišete broj pošte željenog mjesta dostave, i sustav će Vam automatski izračunati eventualni trošak dostave ili Vas obavijestiti da je ona za Vas besplatna.

Pri odabiru preuzimanja proizvoda u našem prodajnom centru troškovi dostave se ne naplaćuju

Ikoma.hr ne preuzima odgovornost za eventualne nenamjerne štete i oštećenja imovine Kupca, koje mogu nastati prilikom dostave robe a odnose se na:

  • propadanje terena i ulaza na posjed (za teška teretna dostavna vozila),
  • oštećenja nastala uslijed preuskih ulaza u posjed i prolaza kroz posjed,
  • oštećenja na robi nastala prilikom pružanja dodatnih usluga na zahtjev kupca (npr. dizanje na krov, balkon i sl.)

Trajanje ugovora

Ugovor koji potrošač zaključi za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane trgovca te izvršenim plaćanjem od strane potrošača, a u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio zaključenog Ugovora potrošača i trgovca.

Jednostrani raskid ugovora od strane kupca

Savjetujemo:

  • Da dobro pogledate karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi web trgovine ikoma.hr prilikom izbora proizvoda.
  • Da ne preuzimate proizvod ako je ambalaža oštećena, nego dostavljaču skrenete pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati nama.
  • Ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda.
  • Da pregledate proizvod i ako ima vidljivih oštećenja (npr. slomljen je dio, ogreben proizvod što je nastalo uslijed transporta ili skladištenja) što prije nas obavijestite i vratite proizvod bez da ste ga koristili.
  • Ako proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte ga (npr. pregledajte peć ili kamin na način da provjerite otvaraju li se vrata pravilno, odgovara li ispušna cijev otvoru na peći i stoji li peć ili kamin stabilno) i ako niste zadovoljni možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti.
  • Da za proizvode koje je potrebno montirati/pustiti u rad obavezno kontaktirate ovlašteni servis jer bez toga će svaki neovlašteno montirani/pušten u rad proizvod spadati u kategoriju oštećenog proizvoda i za njega nećemo moći izvršiti povrat sredstava.

Kako bi kupac ostvario pravo na jednostrani raskid Ugovora, treba obavijestiti ikoma.hr o svojoj odluci isključivo u pisanom obliku putem obrasca za jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu. , e-poštom na adresu reklamacije@ikoma.hr ili poštom na adresu „IKOMA prodajni centar d.o.o., ulica Miroslava Krleže 164, 43000 Bjelovar“.

Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora.

Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada ikoma.hr zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je kupac izvršio uplatu. U slučaju da kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Ikoma prodajni centar d.o.o. može izvršiti tek nakon što roba bude vraćena na adresu sjedišta tvrtke. Povrat se može napraviti isključivo za neoštećene proizvode, u originalnom pakiranju sa pratećom dokumentacijom i originalnim računom, u suprotnom se reklamacija neće moći priznati.

Izravne troškove povrata robe kupac mora snositi sam. U skladu sa Zakonom korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata kupac će primiti u roku od 10 dana putem maila. Povrat novčanih sredstava kupcu bit će odrađen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti kupcu.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:

  • ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena,
  • ako je predmet Ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave,
  • ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima,
  • ako je predmet Ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke te
  • ako je predmet Ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije.

Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva. Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na ovom linku: Zakon o zaštiti potrošača

ikoma.hr preporuča kupcima da za proizvode koje je potrebno montirati/pustiti u rad obavezno kontaktira ovlašteni servis jer proizvođači u pravilu osporavaju prava iz jamstva za svaki proizvod koji je neovlašteno montiran/pušten u rad.

Pisani prigovor, obavijesti, odgovori

»pisani prigovor potrošača« je prigovor koji potrošač upućuje trgovcu na trajnom mediju, a kojim iznosi svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu.
Izvor: Zakon o zaštiti potrošača NN 14/19; Pojmovi, čl. 5. (NN 110/15)

ikoma.hr ponosi se brzinom i načinom rješavanja prigovora naših kupaca pa Vas pozivamo da se u slučaju nezadovoljstva uvijek prvo javite nama.

Ukoliko ste nezadovoljni iz bilo kojeg razloga, prigovor nam možete uputiti i to:

  • pisanim prigovorom putem pošte: IKOMA prodajni centar d.o.o., Miroslava Krleže 164, 43000 Bjelovar
  • usmenim prigovorom – 043 675 700
  • pisanim prigovorom putem e-maila - reklamacije@ikoma.hr

Kako bi rješavanju predmetne situacije mogli pristupiti što prije, molimo da uz prigovor navedete broj narudžbe, računa ili svoje korisničko ime, značajni su to podaci za što brže utvrđivanje. ikoma.hr potvrdit će primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a najkasnije u roku od 15 dana od zaprimljenog prigovora.

Garancija i servis

»jamstvo za ispravnost prodane stvari« je svaka obveza trgovca ili proizvođača koju, osim odgovornosti za materijalne nedostatke stvari, oni preuzimaju, a temeljem koje su dužni izvršiti povrat plaćenog ili zamijeniti, popraviti odnosno servisirati robu ako roba ne odgovara specifikacijama ili zahtjevima postavljenima u ispravi o jamstvu, odnosno u oglašavanju dostupnom prije ili u vrijeme sklapanja ugovora.
Izvor: Zakon o zaštiti potrošača NN 14/19; Pojmovi, čl. 5. (NN 110/15)

Jamstvo, tehničke upute, upute za sklapanje te upute za uporabu nalaze se priložene uz proizvod, te u smislu čl.42. st 6 Zakona o zaštiti potrošača ikoma.hr smatra da je Kupac na time na jasan i razumljiv način unaprijed obavješten o tim podacima vezanim uz proizvod kao i postojanju usluga koje se nude nakon prodaje.

Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.

Ukoliko proizvod ima jamstvo te se na proizvodu pojavi kvar unutar jamstvenog roka kupac je ovlašten izravno kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na jamstvenom listu.

Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ( NN br. 41/14., 110/15., 14/19. ) na odnose između potrošača i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke. Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak. Kao prodavatelj odgovaramo za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca kao i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Za materijalni nedostatak prodane stvari koji se pokaže nakon proteka dvije godine od prodaje stvari ne odgovaramo.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

U slučaju spora, sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova ( NN br. 121/16), predlažemo alternativno rješavanje spora pred jednim od tijela određenih za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koji djeluju u Republici Hrvatskoj, npr:

  • Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi za mirenje, Zagreb, Teslina 1/I, info@mirenje.hr
  • Profi Test d.o.o, Centrom za mirenje, Medijator, Bjelovar, Petra Hektorovića 2, medijator@medijator.com.hr
  • Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori , Zagreb, Rooseveltov trg 2., sudcasti@hgk.hr
  • Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Zagreb, Radnička cesta 52/1, hup@hup.hr.
  • Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2

Online rješavanje sporova:

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem poveznice:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR

To znači da problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

ikoma.hr ponosi se brzinom i načinom rješavanja prigovora naših kupaca pa Vas pozivamo da se u slučaju nezadovoljstva uvijek prvo javite nama.