Načini i uvjeti dostave robe

Kupljenu robu dostavljamo na Vašu adresu na području Europske unije.

Hrvatska Slovenija Austrija Njemačka Europska unija

Trošak dostave možete vidjeti u pregledu narudžbe. Dovoljno je da u pregledu narudžbe upišete broj pošte mjesta u koje želite dostavu, i trošak dostave bit će automatski obračunat i prikazan.

Po primitku uplate robu Vam šaljemo odmah sljedeći radni dan ili u roku naznačenom uz svaki odabrani proizvod.

Svi proizvodi ponuđeni u web trgovini www.ikoma.hr su raspoloživi i dostupni te imaju jasnu informaciju (obavijest uz sam proizvod) o roku isporuke. Ukoliko IKOMA prodajni centar d.o.o. iz nekog razloga nije u mogućnosti dostaviti sve naručene proizvode, pravovremeno će kontaktirati Kupca i ovisno o njegovoj želji dogovoriti produženi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje narudžbe.

Prodavatelj se u ponudu web shopa www.ikoma.hr obvezuje uvrstiti samo dostupne i isporučive artikle te je iz tog razloga kupac u potpunosti zaštičen od situacije nemogućnosti isporuke nekog od kupljenih proizvoda. Ukoliko se propust ipak dogodi, ili zbog nekog nepredviđenog razloga (više sile ili slično) Prodavatelj ne bude u mogućnosti isporučiti kupljene proizvode, IKOMA prodajni centar d.o.o. obvezuje se Kupcu izvršiti povrat uplaćenih sredstava u roku od najviše 2 radna dana.

Dostava se obavlja svakim radnim danom te se kupljena roba na željenu adresu za područje kopnene Hrvatske izvršava u roku od 2 radna dana, dok se dostava na otoke u Republici Hrvatskoj, koji nisu mostom povezani s kopnom, vrši 1 do 2 puta tjedno prema rasporedu dostavne službe. Dostava u Republiku Sloveniju vrši se u roku od 3 radna dana, a u Austriju i Njemačku u roku od 4 radna dana.

Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već samo do ulaza u zgradu.

Prodavatelj, IKOMA prodajni centar d.o.o. nastoji za što više artikala trošak dostave preuzeti na sebe te kupcu osigurati besplatnu dostavu. S obzirom da za pojedine vrste robe i za veće udaljenosti dostave to nije moguće, prisiljeni smo Kupcu obračunati minimalan i realan trošak. Troškovi dostave nisu sadržani u cijeni robe iskazane uz artikl već se pribrajaju ukupnom iznosu u pregledu narudžbe nakon što kupac upiše broj pošte grada (mjesta) u koji se dostavlja. Troškove dostave sadržavati će i predračun po kojem se vrši plaćanje, a koja se Kupcu dostavlja na e-mail odmah, nakon što Kupac zaključi narudžbu. Cijena dostave ovisi o vrsti, volumenu i težini robe te potrebne udaljenosti transporta.

Dostava proizvoda obavlja se putem logističkih tvrtki Gebrüder Weiss d.o.o., Intereuropa d.o.o. i GLS Croatia d.o.o te vlastitim dostavnim vozilima tvrtke IKOMA prodajni centar d.o.o.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda isti pregledati u prisustvu dostavnog radnika. Ukoliko uoči bilo kakva oštećenja, dužan ih je odmah reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, o tome napraviti zapisnik, obrazac kojeg dostavljač ima uza se te odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Ukoliko Kupac propusti postupiti na ovaj način, naknade reklamacije nećemo moći uvažiti.