Uvjeti kupnje

Sadržaj

  • Općenito
  • Cijene
  • Narudžba
  • Plaćanje
  • Dostava
  • Povrat/Reklamacija
  • Zaštita privatnosti

Platiti možete internetskim bankarstvom, virmanom (uplatnicom), gotovinom ili karticama

American Express MasterCard Maestro Visa Diners Discover

Sigurno online plaćanje omogućuju

American Express – Jamstvo sigurne online kupnje MasterCard SecureCode Verified by Visa
PayWay

T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).

Općenito

Uvjetima kupnje utvrđuju se postupak naručivanja, plaćanja, dostave i reklamacije proizvoda ponuđenih u IKOMA prodajni centar d.o.o. web trgovini, na adresi www.ikoma.hr.
IKOMA prodajni centar d.o.o. je Prodavatelj, a Kupac je svaki posjetitelj koji putem web trgovine ili na neki drugi način naruči barem jedan proizvod od Prodavatelja.

Odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom naručivanja i/ili kupovine proizvoda snosi Kupac.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, skrećemo Vam pozornost da maloljetne i potpuno poslovno nesposobne osobe ne mogu obavljati kupnju na daljinu, te to mogu učiniti samo njihovi zakonski zastupnici. Djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.

Uz proizvode koji se nalaze u web katalogu nastojimo dati što precizniji opis i sliku proizvoda, no unatoč tome, ne preuzimamo odgovornost za točnost navedenih podataka. U slučaju nezadovoljstva kupljenom robom svaki kupac ima (bez navođenja posebnog razloga) pravo na reklamaciju i povrat sredstava sukladno Zakonu o zaštiti potrošača.

Cijene

Sve cijene na stranicama web trgovine www.ikoma.hr sadrže obračunatu zakonsku stopu PDV-a od 25% te su, ovisno o odabiru kupca, izražene u hrvatskim kunama (HRK), eurima (EUR) i američkim dolarima (USD). IKOMA prodajni centar d.o.o. zadržava pravo izmjene cijena bez prethodnih najava. Cijene iskazane na predračunu (koju ćemo Vam dostaviti nakon zaprimljene Vaše narudžbe u slučaju odabira plaćanja: uplata internet bankarstvom ili uplatnicom na naš transakcijski račun), biti će iskazane u odabranoj valuti (HRK, EUR ili USD), ne mogu se mijenjati u roku važenja ponude i obvezujuće su za IKOMA prodajni centar d.o.o. kao Prodavatelja.

Narudžba

Svi proizvodi ponuđeni u našoj web trgovini mogu se naručiti putem web shopa ili telefonom, telefaxom i e-mailom: prodaja@ikoma.hr. Narudžbe zaprimljene putem web shopa obrađuju se non-stop, od 00 do 24 sata, 365 dana u godini, a narudžbe zaprimljene telefonom, telefaxom ili e-mailom obrađuju se radnim danima, ponedjeljak-petak 7-19 sati, i subotom 7-14 sati.

Plaćanje

Način plaćanja u web trgovini možete odabrati ulaskom u pregled narudžbe, tj. košarice s odabranim proizvodima. Nakon što izaberete proizvode iz našeg kataloga, na način da upišete količinu i kliknete "Kupi", pojavljuje Vam se u gornjem desnom kutu pregled narudžbe, tj. košarica s odabranim proizvodima. Klikom na "Pregled narudžbe", tj., ulaskom u košaricu s odabranim proizvodima, imate mogućnost odabira načina plaćanja između slijedećih ponuđenih opcija:

  • Uplata internet bankarstvom ili virmanom (uplatnicom)
  • MasterCard
  • Visa
  • Diners
  • American Express
  • Maestro
  • Gotovinom prilikom preuzimanja (pouzećem)

Plaćanje internet bankarstvom, općom uplatnicom ili virmanom:

Nakon zaprimanja Vaše narudžbe, dostaviti ćemo na Vašu e-mail adresu predračun s uputom za plaćanje. Uplatu po predračunu možete izvršiti internetskim bankarstvom ili virmanom (općom uplatnicom) u bilo kojoj poslovnici banke, Fine, pošte... Nakon vidljive uplate ili dostavljenog dokaza o uplati, kupljene proizvode isporučujemo na željenu adresu dostave.

Plaćanje karticama u web trgovini:

Naručene artikle možete platiti jednom od kartica:

  • MasterCard karticama svih banaka
  • MasterCard karticama Zagrebačke banke (UniCredit) obročno do 12 rata bez kamata
  • Visa karticama svih banaka
  • Visa Avenue Mall Zagrebačke banke (UniCredit) obročno do 12 rata bez kamata
  • Diners karticama jednokratno ili do 12 rata bez kamata
  • American Express jednokratno ili do 6 rata bez kamata
  • Maestro karticama svih banaka

Puni gotovinski popust odobravamo i za jednokratno plaćanje Maestro, MasterCard i Visa karticama svih banaka. Odobreni popust za obročno plaćanje (na rate bez kamata) prikazan je u pregledu narudžbe (košarice), nakon što izaberete takav način plaćanja.

Nakon odabira načina plaćanja određenom kreditnom karticom i upisa broja rata (ako se odlučite za obročnu otplatu, i ako s bankom imate ugovoren ovaj oblik plaćanja) u pregledu narudžbe te upisa Vaših osobnih podataka, a nakon klika na gumb „plati“, pristupate zaštićenoj stranici pružatelja usluge online naplate (ZABA ili HT Pay Way). Na zaštićenoj stranici upisujete podatke s kartice potrebne za autorizaciju transakcije, nakon čega ćete putem e-maila primiti potvrdu o narudžbi i autorizaciji Vaše kartice za navedeni iznos. Vaša kartica nakon autorizacije iznosa još neće biti terećena za navedeni iznos, tj. sredstva će biti samo rezervirana. Podaci će se provjeriti i najavit će se Vaš trošak. Tek nakon što Vama isporučimo naručene proizvode, izvršit ćemo naplatu sredstava i teretiti Vašu karticu. U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih artikala, otkazati ćemo naplatu i Vaša kartica neće biti terećena. Zbog Vaše zaštite, naplatni sustav ne dopušta naplatu većeg iznosa od prethodno rezerviranog, niti dopušta uvid u broj kreditne kartice. Vidljiv je samo broj transakcije koji se šalje na naplatu ili otkazivanje prema kartičnoj kući. Bilo da otkažemo naplatu transakcije ili je pošaljemo na naplatu, o tome ćemo Vas obavijestiti pisano, putem e-maila. Prodavatelj, Ikoma prodajni centar d.o.o. zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor (odustati od isporuke naručenih artikala) ukoliko utvrdi da je to u njegovom poslovnom interesu te se u tom slučaju obvezuje odmah, bez odgode, kupcu refundirati kompletan iznos transakcije.

Konverzija valuta pri plaćanju karticama

Sva plaćanja karticama bit će provedena u hrvatskim kunama. Ukoliko ste izabrali neku drugu valutu (euro ili američki dolar), iznos za koji će se teretiti Vaša kartica preračunat je iz hrvatskih kuna u izabranu valutu prema tečaju Hrvatske narodne banke. Prilikom plaćanja navedeni iznos preračunava se u lokalnu valutu prema tečaju Vaše banke ili kartičarske kuće. Kao rezultat ovih konverzija, moguća su manja odstupanja naplaćenog iznosa od iznosa prikazanog u našoj web trgovini.

Sigurnost plaćanja kreditnim karticama

Prilikom plaćanja kreditnim karticama u web trgovini www.ikoma.hr, Kupac broj kreditne kartice i druge podatke upisuje izravno u obrazac pružatelja usluge online naplate, koji je sigurnom SSL vezom spojen s našom web trgovinom. Podaci o kreditnim karticama kupaca ne pohranjuju se u sustavu web trgovine IKOMA te ni na koji način nisu izloženi dohvatu niti neovlaštenom korištenju od strane trećih osoba, uključujući IKOMA prodajni centar d.o.o.

T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).

Plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja (pouzećem):

Artikle naručene u web trgovini www.ikoma.hr možete platiti i gotovinom, dostavljaču prilikom preuzimanja paketa. Plaćanje pouzećem moguće je za proizvode koji su raspoloživi na našem skladištu, tj. imaju oznaku „ISPORUKA ODMAH“. Proizvode koji nisu odmah raspoloživi, koje naručujemo temeljem Vaše narudžbe, potrebno je platiti po predračunu (na naš transakcijski račun) ili bankovnom karticom.

Plaćanje karticama u sjedištu prodavatelja:

U našoj središnjici, u Bjelovaru, u ulici Miroslava Krleže 164, gdje se nalazi skladište, maloprodaja i veleprodaja, možete platiti i gotovinom te karticama svih eminentnih poslovnih banaka. Karticama je moguće platiti jednokratno ili na rate. Kod obročnog plaćanja (na rate) moguće je platiti do 12 rata bez kamata ili uz potrošački kredit od 13 do 60 rata.

Plaćanje na rate bez kamata:

  • American Express karticama do 6 rata
  • DINERS karticama do 12 rata – bez kamata
  • Karticama ZAGREBAČKE BANKE do 12 rata
  • Karticama ERSTE BANKE do 12 rata
  • Karticama PBZ BANKE do 12 rata
  • Karticama RBA BANKE do 12 rata

Plaćanje na rate uz ugovor:

  • American Express od 3 do 60 rata
  • DINERS karticom od 13 do 60 rata
  • MASTERCARD (potrošački kredit Zagrebačke banke) do 36 rata

Za potrebe plaćanja debitnim karticama na rate, potrebno je imati aktiviranu uslugu od strane banke izdavatelja kartice.

Dostava

Po primitku uplate robu Vam šaljemo odmah sljedeći radni dan ili u roku naznačenom uz svaki odabrani proizvod.

Svi proizvodi ponuđeni u web trgovini www.ikoma.hr su raspoloživi i dostupni te imaju jasnu informaciju (obavijest uz sam proizvod) o roku isporuke. Ukoliko IKOMA prodajni centar d.o.o. iz nekog razloga nije u mogućnosti dostaviti sve naručene proizvode, pravovremeno će kontaktirati Kupca i ovisno o njegovoj želji dogovoriti produženi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje narudžbe.

Prodavatelj se u ponudu web shopa www.ikoma.hr obvezuje uvrstiti samo dostupne i isporučive artikle te je iz tog razloga kupac u potpunosti zaštičen od situacije nemogućnosti isporuke nekog od kupljenih proizvoda. Ukoliko se propust ipak dogodi, ili zbog nekog nepredviđenog razloga (više sile ili slično) Prodavatelj ne bude u mogućnosti isporučiti kupljene proizvode, IKOMA prodajni centar d.o.o. obvezuje se Kupcu izvršiti povrat uplaćenih sredstava u roku od najviše 2 radna dana.

Dostava se obavlja svakim radnim danom te se kupljena roba na željenu adresu za područje kopnene Hrvatske izvršava u roku od 2 radna dana, dok se dostava na otoke u Republici Hrvatskoj, koji nisu mostom povezani s kopnom, vrši 1 do 2 puta tjedno prema rasporedu dostavne službe. Dostava u Republiku Sloveniju vrši se u roku od 3 radna dana, a u Austriju i Njemačku u roku od 4 radna dana.

Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već samo do ulaza u zgradu.

Prodavatelj, IKOMA prodajni centar d.o.o. nastoji za što više artikala trošak dostave preuzeti na sebe te kupcu osigurati besplatnu dostavu. S obzirom da za pojedine vrste robe i za veće udaljenosti dostave to nije moguće, prisiljeni smo Kupcu obračunati minimalan i realan trošak. Troškovi dostave nisu sadržani u cijeni robe iskazane uz artikl već se pribrajaju ukupnom iznosu u pregledu narudžbe nakon što kupac upiše broj pošte grada (mjesta) u koji se dostavlja. Troškove dostave sadržavati će i predračun po kojem se vrši plaćanje, a koja se Kupcu dostavlja na e-mail odmah, nakon što Kupac zaključi narudžbu. Cijena dostave ovisi o vrsti, volumenu i težini robe te potrebne udaljenosti transporta.

Dostava proizvoda obavlja se putem logističkih tvrtki Gebrüder Weiss d.o.o., Intereuropa d.o.o. i GLS Croatia d.o.o te vlastitim dostavnim vozilima tvrtke IKOMA prodajni centar d.o.o.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda isti pregledati u prisustvu dostavnog radnika. Ukoliko uoči bilo kakva oštećenja, dužan ih je odmah reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, o tome napraviti zapisnik, obrazac kojeg dostavljač ima uza se te odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Ukoliko Kupac propusti postupiti na ovaj način, naknade reklamacije nećemo moći uvažiti.

Prodavatelj ne preuzima odgovornost za eventualne nenamjerne štete i oštećenja imovine kupca, koje mogu nastati prilikom dostave robe a odnose se na:

  • propadanje terena i ulaza na posjed (za teška teretna dostavna vozila),
  • oštećenja nastala uslijed preuskih ulaza u posjed i prolaza kroz posjed,
  • oštećenja na robi nastala prilikom pružanja dodatnih usluga na zahtjev kupca (npr. dizanje na krov, balkon i sl.)

Ukoliko prilikom kupovine, kao način preuzimanja kupljene robe, kupac odabere osobno preuzimanje robe na adresi prodavatelja, troškovi dostave se ne zaračunavaju.

Povrat / Reklamacija

Preporučamo vam:

  • Da dobro pogledate karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi web trgovine ikoma.hr prilikom izbora proizvoda.
  • Da ne preuzimate proizvod ako je ambalaža oštećena, nego dostavljaču skrenete pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati nama, jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod s neoštećenom ambalažom.
  • Ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda.
  • Da pregledate proizvod i ako ima vidljivih oštećenja (npr. slomljen je dio, ogreben proizvod što je nastalo uslijed transporta ili skladištenja) što prije nas obavijestite i vratite proizvod bez da ste ga koristili.
  • Ako proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte ga (npr. pregledajte peć ili kamin na način da provjerite otvaraju li se vrata pravilno, odgovara li ispušna cijev otvoru na peći i stoji li peć ili kamin stabilno) i ako niste zadovoljni možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti.
  • Da za proizvode koje je potrebno montirati/pustiti u rad obavezno kontaktirate ovlašteni servis jer bez toga će svaki neovlašteno montirani/pušten u rad proizvod spadati u kategoriju oštećenog proizvoda i za njega nećemo moći izvršiti povrat sredstava.
  • Pojedini proizvodi imaju specifična svojstva (klima uređaj, kamini i peći, kupaonska galanterija, ugradbena rasvjeta, namještaj koji je potrebno sastavljati te bojleri, kotlovi, grijalice, električni uređaji i sl) zbog kojih nije moguće provjeriti njihovu funkcionalnost bez rukovanja proizvodom. Iz tog razloga za ovakve proizvode nismo u mogućnosti izvršiti povrat kupoprodajne cijene. U slučaju nedostatka, vrši se servis, poravak ili zamjena proizvoda od strane ovlaštenog servisa.

IKOMA prodajni centar odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim web stranicama sukladno pozitivnim propisima, posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske. Obratite nam se na info broj 043 675 700 ili e-mail adresu prodaja@ikoma.hr za obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda od strane web trgovine ikoma.hr.

Sve reklamacije vezane za kupljenu robu ili postupanje naših prodajnih operatera, nezadovoljstvo, pokude, ali i pohvale, primamo isključivo u pisanom obliku, poštom na adresu „IKOMA prodajni centar d.o.o., ulica Miroslava Krleže 164, 43000 Bjelovar“ ili e-poštom na adresu reklamacije@ikoma.hr.

U skladu s odredbama članka 72. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti ugovor o kupnji u roku od 14 dana od dana primitka kupljenih proizvoda, te zahtijevati povrat sredstava od prodavatelja.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:

  • ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena,
  • ako je predmet Ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave,
  • ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima,
  • ako je predmet Ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke te
  • ako je predmet Ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije.

Da bi kupac ostvario pravo na jednostrani raskid Ugovora, treba obavijestiti Ikoma prodajni centar d.o.o. o svojoj odluci isključivo u pisanom obliku, poštom na adresu „IKOMA prodajni centar d.o.o., ulica Miroslava Krleže 164, 43000 Bjelovar“ ili e-poštom na adresu reklamacije@ikoma.hr, a može koristiti i obrazac za jednostrani raskid Ugovora o kupnji: Obrazac za jednostrani raskid ugovora

Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora.

Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada IKOMA prodajni centar d.o.o. zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je kupac izvršio uplatu. U slučaju da kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Ikoma prodajni centar d.o.o. može izvršiti tek nakon što roba bude vraćena na adresu sjedišta tvrtke. Povrat se može napraviti isključivo za neoštećene proizvode, u originalnom pakiranju sa pratećom dokumentacijom i originalnim računom, u suprotnom se reklamacija neće moći priznati.

Kupac je dužan robu predati ili je poslati na adresu IKOMA prodajni centar d.o.o., Miroslava Krleže 164, 43000 Bjelovar, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Prodavatelju uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora.
Izravne troškove povrata robe kupac mora snositi sam. U skladu sa Zakonom korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Zaštita privatnosti:

IKOMA prodajni centar d.o.o. obavezuje se štititi osobne podatke kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza.
IKOMA prodajni centar d.o.o. u slučaju registracije kupca, informira sve registrirane kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke IKOMA prodajni centar d.o.o. kao i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Prilikom plaćanja kreditnim karticama u web trgovini www.ikoma.hr, Kupac broj kreditne kartice i druge podatke upisuje izravno u obrazac pružatelja usluge online plaćanja, koji je sigurnom SSL vezom spojen s našom web trgovinom. Podaci o kreditnim karticama kupaca ne pohranjuju se u sustavu web trgovine IKOMA te ni na koji način nisu izloženi dohvatu niti neovlaštenom korištenju od strane trećih osoba, uključujući IKOMA prodajni centar d.o.o.